خانه بازی و اسباب بازی بادبادک

بچه ها! مامانا! باباها!

1390/4/6 13:52
1,539 بازدید
اشتراک گذاری

 یه دل داریم پر از عشق، یه خونه داریم پر از اسباب بازی .... خونه بازی و خاله بازی، ابزار کار و هرچیزی که دوست داشته باشی... یه عالمه آجره های رنگ و وارنگ کوچیک و بزرگ ، میشه باهاشون ماشین و کشتی بسازی و با دوستات سوار شی اینقدر زیادن که میتونی هرچی دلت میخواد باهاشون بسازی....انواع بازیهای حرکتی و هیجان آور میکنیم... اگه کنجکاوهستی و آرزو داری واسه خودت یه دانشمند کوچولو باشی ما برات اتاق علوم داریم اونجا باهم آزمایشای جالب انجام میدیم و درباره بدن انسان و طبیعت و اتفاقای شگفت انگیز دنیا صحبت میکنیم...حتی میتونیم با رنگ و قلم مو روی یه دیوار نقاشی کنیم... اونجا میدویم، میخندیم، بازی میکنیم و از همه مهمتر اینکه دوستای خوب پیدا میکنیم... و در تمام ساعات خانم مربیای مهربون کنار تو هستن و کمکت میکنن.

   و اما نی نی های ناز!

یه اتاق امن و زیبا هم برای شما داریم تا با مامانای مهربونتون و همراهی خانم مربی همه با هم بازی کنیم، بازیهای جالب و مفید!  

باباها و مامانای عزیز !  ما به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه ، صبحها از ساعت 9 تا 1  و بعدازظهرها از 5 تا 9 شب آماده پذیرایی از کودکان 1 تا 12 سال در خانه بازی و اسباب بازی بادباک هستیم. در کنار این برنامه ها برای همایشها و آموزشهای مفید خانواده هم همراه ما باشید.

دوست داریم هم با حضورتون و هم از طریق این وبلاگ ما رو در پیشرفت و بهتر شدن یاری کنید تا از پیشنهادات دلسوزانه شما نهایت استفاده رو ببریم. چنین فضایی برای اولین بار در بوشهر  ایجاد شده و به تلاش ما و همراهی و لطف شما نیاز داره.

تلفن: 5559358 - 09399767659 خیابان باهنر - کوچه نیلوفر 11

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان میعاد
10 تیر 90 20:31
سلام واقعا عالی و مفیده
راما
11 تیر 90 8:25
سلام امیدوارم موفق باشید
مريم مامان ماكان
15 تیر 90 8:55
سلام خيلي خوشحالم بالاخره دلسوزي پيدا شد و يه سري كلاس هايي كه واقعا براي بچه هاي ما مناسبه رو ايجاد كرد. فقط لطف كنيد در مورد برنامه هايي كه براي بچه هاي حدودا دو سال داريد توضيحاتي بدين ممنون ميشم البته حتما در اسرع وقت حضورن با ماكان خدمتتون ميرسيم.
مونا مامان گلسا
19 تیر 90 8:54
سلام خسته نباشید.براتون آرزوی موفقیت میکنم.دیدن شادی و بازی بچه ها واقعا لذت بخشه


دخترانه
22 تیر 90 16:31
میزبان دختران خوشگل